BĮ Klaipėdos socialinių paslaugų centro „Danė“ teikiamos paslaugos

Psichinę negalią turintiems suaugusiems asmenims

Paslaugos pavadinimas Paslaugos apibūdinimas
Užimtumas
  • Laisvalaikio organizavimas;
  • Kasdienių gyvenimo įgūdžių ugdymas;
  • Darbinių įgūdžių ugdymas;
  • Asmens higienos įgūdžių ugdymas;
  • Buitinės paslaugos;
  • Socialinių problemų sprendimas;
  • Psichologo pagalba;
  • Kineziterapeuto/masažisto užsiėmimai.
Laisvalaikio organizavimas
  • Meninių užsiėmimų organizavimas, pagal sudarytus veikos organizavimo tvarkaraščius;
  • meninių gebėjimų atskleidimas ir saviraiškos lavinimas   vykdant meninės raiškos programas;
  • Centro Klientų išvykos į visuotinus kultūrinius renginius, į gamtą; valstybinių ir atmintinų datų minėjimas;
  • Sąlygų sudarymas knygų, laikraščių, žurnalų skaitymui, televizoriaus žiūrėjimui bei radijo klausymui;
  • Klientų pasivaikščiojimų centro teritorijoje ir mieste organizavimas.
Kasdienių gyvenimo įgūdžių ugdymas ir palaikymas
  • Asmens dienos veiklos organizavimas, pagal sudarytą individualų socialinės globos planą: saugios, sveikos ir emociškai palankios aplinkos užtikrinimas ir pritaikymas Kliento poreikiams;
  • Įvairiapusiškų užimtumo poreikių užtikrinimas, vykdant konkrečias programas;
  • Savarankiško gyvenimo įgūdžių palaikymas ir stiprinimas;
  • Ryšių su Kliento asmenine aplinka stiprinimas ir palaikymas.
Darbinių įgūdžių ugdymas
  • Klientų individualių darbo veiklos planų sudarymas;
  • Buitinių įgūdžių lavinimas;
  • Savitarnos ir savitvarkos įgūdžių lavinimas.
Informavimas
  • Klaipėdos miesto gyventojų informavimas apie Centro teikiamas socialines paslaugas, klientų priėmimo į centrą tvarką, paslaugų kainą, kitas organizacijas, teikiančias socialinę paramą šios negalios žmonėms, sąlygų sudarymas apsilankyti Centre.
  • Informacijos Klientui, globėjui, rūpintojui, kitiems šeimos nariams ar artimiesiems giminaičiams teikimas apie galimybes gauti visapusišką pagalbą sprendžiant iškilusias problemas, apie Kliento teises ir pareigas.
Konsultavimas
  • Kliento probleminės situacijos analizė ir veiksmingų problemos sprendimo būdų parinkimas.
Tarpininkavimas
  • Pagalbos Klientui suteikimas sprendžiant įvairias Kliento problemas (teisines, sveikatos, buitines, tvarkant dokumentus, mokant mokesčius, užrašant pas specialistus, ir kt.).
  • Tarpininkavimas tarp Kliento ir jo aplinkos (kitų institucijų, specialistų, asmenų).
Bendradarbiavimas
  • Bendradarbiauja su institucijomis, kurios turi ryšį su Centro Klientais:
  • Socialinės paramos ir rūpybos skyriais: rūpinasi Klientų materialine parama;
  • Teisėtvarkos institucijomis: tvarkant ir keičiant Klientų asmens dokumentus; sprendžiant turtinius klausimus;
  • Atstovaujant Klientų interesus teismuose ir kitose institucijose (pagal reikalą);
  • SODRA: tvarkant dokumentus dėl pensijų gavimo; socialinis draudimas ir su tuo susijusių problemų sprendimas;
  • Su gydymo, bei slaugos įstaigomis.
Asmens higiena
  • Visų Centro Klientų asmens higienos priežiūra;
Buitinės paslaugos
  • Bendro naudojimo patalpų tvarkymas ir priežiūra.
  • Suteptų po priepuolių bei kitų sveikatos sutrikimų klientų viršutinių ir apatinių drabužių skalbimas.
Psichologo pagalba
  • Psichologinė-psichoterapinė pagalba;
  • Klientų psichinės bei fizinės   sveikatos būklės problemų sprendimas, svarstant individualius darbo, užimtumo krūvius ir veiklos galimybes;
  • Komfortiškos fizinės ir psichinės aplinkos klientui sukūrimas, siekiant sumažinti nesaugumą, nepasitikėjimą ir fizinį nepatogumą; agresijos ir autoagresijos protrūkių mažinimas;
  • Psichosomatinių sutrikimų kontrolė ir prevencija;
  • Individuali ir grupinė psichoterapinės pagalba ir parama: psichologinio emocinio komforto Centre palaikymas;
  • Bendravimo nesklandumų diagnostika ir terapija;
  • Emocinio nestabilumo fiksavimas;
  • Lankytojo šeimos konsultavimas;
Kineziterapeuto/masažisto užsiėmimai
  • Fizinė reabilitacija, vykdant individualios ir grupinės kineziterapijos užsiėmimus; klientų motorikos būklės įvertinimas;
Transporto organizavimas
  • Centro darbo dienomis Klientų rytinis atvežimas į Centrą bei vakarinis parvežimas į gyvenamąją vietą.
  • Klientų palydėjimas į medicinos bei sveikatos priežiūros įstaigas, socialinės pagalbos įstaigas, policijos, kitas teisėsaugos institucijas, antstolių kontoras.
Maitinimo paslauga
  • Klientų maitinimas 3 kartus per dieną;
  • Esant būtinumui, Klientui užtikrinama individuali personalo pagalba valgant.
Sveikatos priežiūra.
  • Pirmosios medicininės pagalbos suteikimas klientui;
  • Paskirto gydymo tęstinumo užtikrinimas;
  • Sveikos gyvensenos, sveikatos ugdymo ir ligų profilaktikos propagavimas.